مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I

ساخت وبلاگ

امکانات وب

-->-->-->....................................-->-->-->......................................-->-->-->-->-->-->چ .......................................-->-->-->............................................-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->.....................................



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
................................

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.......................................................-->-->--> ................................................. http://niloblog.com/popup/index.php?module=register&ref=708 ........................-->-->-->....... http://niloblog.com/popup/index.php?module=register&ref=708 .............کسب درامد از طریق پاپ اپ ....................................................................-->-->-->...............-->-->-->.................

مطالب های جالب و سرگرم کننده

.......................

مطالب جالب و خواندنی*سرگرمی*

................................

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

.................ارسال لینک............................................... -->-->-->.....-->-->-->
-->-->-->-->
-->-->-->

علاقه مندان به تکنولوژی این کیک های بامزه را ببینید

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : علاقه مندان به تکنولوژی این کیک های بامزه را ببینید , نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1662 تاريخ : 5 / 5 / 1393 ساعت: 16:17

دیدنی‌های تهران • گشتی در درکه

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : دیدنی‌های تهران , گشتی در درکه , نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1578 تاريخ : 5 / 5 / 1393 ساعت: 16:13

آيا شما يك فرد خجالتي هستيد؟ اين ويژگی شايد تا حدودی طبيعی و عادی باشد. براي مثال اكثر مردم وقتی وارد اتاقی پر از افراد غريبه مي‌شوند يا هنگامي كه می خواهند سخنرانی كنند، تا حدودی معذب و ناراحت هستند و احساس خجالت میكنند. اما گاهی خجالت كشيدن مي‌تواند اشكال شديدي داشته باشد.

محققان معتقدند كه تقريبا 50 درصد از افراد بزرگسال تا حدي به كمرويی دچار هستند. دو پزشك هندي بيمارستان هيوا ناندانی در اين باره می گويند: درك اين مطلب كه كمرويی يك مشكل است و يك بيماری نيست، حائز اهميت است.

مرز بين بيماری موسوم به ترس از اجتماع و كمرويی بسيار باريك است اما اين مرز و ويژگیهای آن به لحاظ كميت و شدت متفاوت است. بنابراين روشی كه برای غلبه بر كمرويی ارايه مي‌شود فردی تر و موضوعی تر خواهد بود.

متخصصان و روانپزشكان مي‌گويند؛ اساس درمان كمرويی بايد روي تكنيك‌های آرام سازی يا به اصطلاح ريلكسيشن قرار بگيرد. فرد معمولا با مجموعه‌ای از محرك‌ها و استرس‌های فزاينده مواجه می شود كه اغلب اين استرس‌ها و محرك‌ها از طريق بصری ايجاد مي‌شوند. وقتی ذهن به طور مناسب رها و بی تفاوت شود سپس فرد مي‌تواند با شرايط واقعی در زندگی واقعی مواجه شود. در شرايط و موارد شديد، استفاده از دارو پيشنهاد مي‌شود تا اين استرس و اضطراب فلج كننده مرتبط با شرايط تنش زا كاهش پيدا كند.

متخصصان توصيه مي‌كنند كه خودتان را معرفی كنيد. يك لبخند بزرگ تمام چيزی است كه احتياج داريد تا فضا را در دست بگيريد. احساس نكنيد كه نياز داريد خودتان را با صلاحيت نشان دهيد. بيشتر سوال كنيد اما كمتر حرف بزنيد. سوالاتی بپرسيد كه به ديگرن اجازه دهد درباره زندگیشان صحبت كنند و سپس با علاقه گوش كنيد. در نظرات خود سخاوتمند باشيد. اگر به ديگری فرصتی براي راحت بودن بدهيد نه تنها تقدير خوبی را منعكس و منتشر خواهيد كرد بلكه درعين حال قدردانی و سپاسگذاری ديگران را نيز بدست خواهيد آورد.

يك موضوع جزئی را به ياد بسپاريد

مثلا اگر قبلا كسی را ملاقات كرده‌ايد نام و يك موضوع جزئی درباره وي را بياد بياوريد چون با اين كار بزرگترين هديه را مي‌توانيد به او بدهيد. ديگران را تحسين كنيد هر كسی دوست دارد تحسين و تمجيد شود. كسانی كه گفت وگو را آغاز مي‌كنند و به ديگران اعتماد به نفس می دهند اين تمجيد را دوست دارند. هميشه تا جايی كه مي‌توانيد اثرگذار نگاه كنيد. نگاه و احساس موثر داشتن مي‌تواند اعتماد به نفس شما را افزايش دهد. در سازمانها و فعاليت‌هايي كه برايتان جالب هستند، شركت كنيد.

همزمان يك مهارت اجتماعی را تمرين كنيد

با اينكار مي‌توانيد انرژی خود را متمركز كرده و موفق شويد. صبح كه بيدار مي‌شويد در آيينه خودتان را ببينيد و با صدای بلند اهدافي را كه براي طول روز داريد، عنوان كنيد. سپس خود را در شرايطي ببينيد كه واقعاً آن كارها را انجام داده‌ايد. براي ايجاد احساس آماده شدن تا جايي كه لازم است به خودتان فرصت بدهيد، به خودتان ايمان داشته باشيد. شما مي‌توانيد آنچه را كه در ذهن داريد انجام دهيد.

منبع:صداي سلامت

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : چگونه مي‌توان بر كمرويی غلبه كرد؟ ,کمرویی,غلبه کردن,خجالت, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1178 تاريخ : 4 / 5 / 1393 ساعت: 17:08

عکس های دیدنی روز/خبرهای تصویری روز شنبه 4 مرداد 1393

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : عکس های دیدنی روز,خبرهای تصویری روز شنبه 4 مرداد 1393 ,غزه,نمایشگاه,رعد و برق,جنگ, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1292 تاريخ : 4 / 5 / 1393 ساعت: 16:56

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : چطور كودكان را به مطالعه علاقه‌مند كنیم؟ ,کودکان,مطالعه,علمی,علاقه, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1060 تاريخ : 4 / 5 / 1393 ساعت: 16:52

نقاشی های دیواری شهر تهران

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : نقاشی های دیواری زیبایی که چهره شهر تهران را تغییر دادند,نقاشی؛زیبا,تهران,بزرگ؛دیواری, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1391 تاريخ : 4 / 5 / 1393 ساعت: 16:49

آشنایی با بهترین اسمارت فون ها

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : آشنایی با بهترین اسمارت فون های حال حاضر در بازار ؛ایفون,ال جی,اچ تی سی, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1185 تاريخ : 4 / 5 / 1393 ساعت: 16:46

Mercedes-Benz Future Truck 2025

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : کامیون مرسدس بنز با رانندهٔ خودکار ,مرسدس بنز,تکنولوژی,کامیون, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1135 تاريخ : 3 / 5 / 1393 ساعت: 16:22

آشنایی با 10 سازمان سری دنیا

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : آشنایی با 10 سازمان سری دنیا,تاگ,ادم کش,کوکلوس کلان , نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1159 تاريخ : 3 / 5 / 1393 ساعت: 16:17

دلگرم- علی جنتی: جلوی فیلترینگ بی‌منطق خواهیم ایستاد.

تعیین تکلیف بیش از 5 میلیون کاربر وایبر و واتساپ و ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحبت‌های اخیر خود از تدوین آیین‌نامه جدید برای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبر داده و گفت: جلوی فیلترینگ بی‌منطق خواهیم ایستاد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا،  گفته می‌شود در کشور حداقل پنج میلیون نفر از شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند وایبر و واتس اپ و ... استفاده می‌کنند.

با این وجود طی یک سال گذشته در دوره‌های زمانی مختلف هر بار بحث فیلترینگ یکی از این نرم‌افزارها مطرح شده و خواسته شده است به دلایلی جلوی ادامه فعالیت آن گرفته شود.

به عنوان مثال در دوره ای حکم فیلتر کردن واتس اپ به وزارت ارتباطات ابلاغ شد و در عین حال این گونه عنوان شد که فیلتر شدن نرم افزارهای دیگری مانند « تانگو» و «اینستاگرام» هم در دست بررسی قرار دارد و با وجود اینکه فعالیت‌های مجرمانه زیادی در این نرم‌افزارها صورت می‌گیرد هنوز فیلترینگ آنها تصویب نشده است.

در این زمینه بسیاری از کاربران بر این باورند که یکی از عمده دلایلی که منجر به فیلتر شدن این شبکه‌ها در ایران می‌شود بحث زیان کردن اپراتورهای موبایل است اما در این خصوص وزیر ارتباطات تاکید دارد قرار نیست در ایران شبکه‌ای به دلیل موضوعات اقتصادی فیلتر شود.

اما در این میان با وجود تاکیدات مختلف مسوولان دولتی و حتی نظرات صریح رئیس جمهور درباره لزوم محدود شدن فیلترینگ، نمایندگان کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای بر استمرار این جریان اصرار داشتند.

البته بعدها تصمیماتی اتخاذ شد تا بر اساس آنها سیاست گذاریهای کلان درباره نظام پالایشی کشور به شورای عالی فضای مجازی سپرده شود تا درباره سیاستهای کلان فیلترینگ تصمیم‌گیری شود که البته در این خصوص نیز بحث‌های مختلفی مطرح شد.

نکته جالب دیگری که در این زمینه وجود دارد آن است که اگر چه در کمیته ۱۳ نفره تعیین مصادیق مجرمانه شش عضو از اعضای دولت به شمار می روند؛ در این زمینه وزیر ارشاد در روزهای گذشته بر این نکته تاکید کرده است که آئین نامه‌ای در دست تصویب قرار دارد که با تصویب نهایی آن فیلتر یا رفع فیلتر هر صفحه و سایتی با نظر اکثریت اعضای کارگروه مصادیق مجرمانه صورت خواهد گرفت.

علی جنتی گفته است: در گذشته مسوولیت رفع فیلتر و فیلتر کردن برخی سایت‌ها از اختیارات خاصی بود که به هیاتی ۵ نفره سپرده شده بود که در این باره تجدید نظر صورت گرفته و از این پس فیلتر و یا رفع فیلتر هر نوع صفحه یا سایتی باید ضمن اخذ نظر ۱۳ عضو یا اکثریت اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن نظر اکثریت اعضا برای فیلتر یا رفع آن احتمال وقوع اشتباه در تصمیم‌گیری‌ها به صفر می‌رسد.

او با تاکید بر اینکه اخذ نظر ۱۳ عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه چارچوب مناسبی در راستای اتخاذ تصمیمات درست ایجاد می‌کند٬ گفت: هر چند که در بسیاری از مسائل اتفاق نظر بین اعضای کمیته به ویژه در مسائل مربوط به امنیت ملی کشور٬ عفت عمومی و مسائل اخلاقی جامعه دیده می‌شود اما باز هم برخی از آرای متضاد وجود دارد.

جنتی با بیان اینکه درخواست یکی از اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه از این پس منجر به رفع و یا فیلتر صفحه یا سایتی نخواهد شد٬ گفت: اگر اکثریت مطلق اعضا رای به رفع و یا فیلتر صفحه یا سایتی دهند این موضوع اعمال خواهد شد٬ البته این طبق آیین‌نامه‌ای است که در حال تصویب است.

او با بیان اینکه شکی در برخورد با صفحه‌ها و سایت‌هایی که ضد عفت عمومی جامعه باشد نیست٬ گفت: به طور مثال برخی شبکه‌های ارتباطی و اجتماعی که به نوعی وابستگی به بیگانه ایجاد می‌کند و نوعی جاسوسی به شمار می‌روند فیلتر این نوع سایت‌ها از مواردی است که مورد اتفاق نظر اعضا قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ بعید نیست برخی اختلاف سلیقه‌هایی در اعمال فیلتر و یا رفع آن بین اعضای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در زمینه‌های شبکه‌های ارتباطی باشد مانند وایبر٬ واتس آپ و شبکه‌های اجتماعی هم مانند فیس بوک و تویتر و امثال اینها وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه بیش از ۴.۵ تا ۵ میلیون نفر از مردم در کشور از شبکه‌های ارتباطی چون وایبر و واتس‌آپ استفاده می‌کنند٬ گفت: در مورد فیلتر یا رفع فیلتر شبکه‌ها که مورد اقبال میلیونی مردم قرار گرفته باید با احتیاط برخورد کرد و تصمیمات پخته‌تر و دقیق‌تری با حضور همه اعضای اصلی این کمیته گرفت.

به گزارش ایسنا، علاوه بر بحث نرم افزارهای موبایلی در زمینه پالایش سایت‌ها نیز اکنون شیوه کار به گونه‌ای است که همواره سایت پیوندها که مخصوص سایتهای فیلتر شده است در میان یکی از پنج سایت پربازدید کشور قرار می گیرد. پیش از این برخی مسوولان این گونه اعلام کرده بودند که در ۹۵ درصد موارد این سایت‌ها بر اساس درخواستهای مردمی فیلتر می‌شوند.

با این وجود برخی دیگر از مسوولان خود به انتقاد از وضعیت فیلترینگ پرداخته و بر این نکته تاکید داشتند که لازم است فیلترینگ هوشمند مورد استفاده قرار گیرد تا اگر به طور مثال یک مورد خطا در سایتی وجود دارد دسترسی به کل آن مسدود نشده و تنها بخش مشکل دار فیلتر شود

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : تعیین تکلیف بیش از 5 میلیون کاربر وایبر و واتس‌اپ و , ,فیلتر,ایسنا, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1043 تاريخ : 3 / 5 / 1393 ساعت: 16:13

عکس ها دیدنی روز/دیدنی های روز جمعه 3 مرداد ماه 1393

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : بدون شرح,تصاوی امروز3مرداد,سقوط,سیل در چین,غروب زیبای خورشید در ملبورن استرالیا, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1059 تاريخ : 3 / 5 / 1393 ساعت: 16:09

آبشار رویایی رامونا در آمریکا

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : آشنایی با آبشار رویایی رامونا در آمریکا ,تصاویر زیبا,ابشار,رویایی,لذت بخش؛درآمریکا,رامونا, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1071 تاريخ : 3 / 5 / 1393 ساعت: 16:05

نقش حمام و آرایش پیش از رابطه ج ن سی

 

دکتر بهزاد قربانی، روان‌پزشک، معتقد است که زیبایی و آراستگی ظاهری می‌تواند تاثیر خوبی بر بهبود روابط زوج‌ها و عملکرد ج ن سی آنها داشته باشد.

تا آخر عمرتان در هنگام رابطه ج ن سی آراسته باشید

تا آخر عمرتان در هنگام رابطه جنسی آراسته باشید

مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا به «سلامانه» می‌گوید: «متاسفانه، برخوردار نبودن از آراستگی ظاهری، یکی از نقاط ضعف زوج‌ها است. معمولا خانم‌ها و آقایان، در دوران عقد و نامزدی یا ماه‌های اول پس از ازدواج، در آراسته‌ترین و بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر هستند. آنها در این دوران، از بهترین لباس‌ها، عطرها و لوازم آرایش برای تحریک و ترغیب هم استفاده می‌کنند اما چند ماه بعد از ازدواج و به‌خصوص بعداز بچه‌دار شدن، قاعده آراستگی کم‌کم از بین می‌رود.»

تا آخر عمرتان در هنگام رابطه جنسی آراسته باشید

دکتر قربانی تاکید می‌کند که عدم آراستگی ظاهری می‌تواند باعث پایین آمدن کیفیت رابطه 

ج ن سی و کاهش لذت طرفین هم بشود.

 

وی می‌افزاید: «استفاده از لباس‌ها، عطرها و لوازم‌ آرایش‌های محرک، در کسب لذت بیشتر زوج‌ها از یکدیگر نقش برجسته‌ای دارد.

این در حالی است که با کمال تاسف، برخی از زوج‌های ما قبل از برقراری رابطه ج ن سی ، حتی دوش هم نمی‌گیرند یا لباس‌های خود را عوض نمی‌کنند. چرا؟ چون معتقدند که باید بعد از اتمام فعالیت‌های جنسی خود، استحمام کنند و لباس تمیز بپوشند. بنابراین زحمت استحمام یا تعویض لباس را پیش از شروع فعالیت‌های جنسی، به خودشان نمی‌دهند و نمی‌دانند که با این کار، باعث افت کیفیت و لذت رابطه زناشویی خود می‌شوند.»

سلامت نیوز

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : تا آخر عمرتان در هنگام رابطه ج ن سی آراسته باشید , نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1267 تاريخ : 2 / 5 / 1393 ساعت: 16:52

عکس های دیدنی روز/تصاویر دیدنی روز پنجشنبه 2 مردادماه 1393

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : عکس های دیدنی روز,تصاویر دیدنی روز پنجشنبه 2 مردادماه 1393 , نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1412 تاريخ : 2 / 5 / 1393 ساعت: 16:44

سوپر ماشین«اورِلیو» ساخت فیلیپین راهی بازار شد!

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : سوپر ماشین«اورِلیو» ساخت فیلیپین راهی بازار شد!,سوپر ماشین,اورلیو,جالب انگیز,قیمت, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1136 تاريخ : 2 / 5 / 1393 ساعت: 16:38

-----------------------------------------------------------------------------

دلگرم- گوگل، معمولا اولین گزینه برای جست‌وجو در اینترنت برای کاربران وفادار اینترنت است!

8 ترفند مخفی سرگرمکننده در گوگل

معمولا از گوگل و موتور جست‌وجوی قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم اما این موتور جست‌وجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که ارائه می‌کند، ترفندهای مخفی سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آنها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد.

به گزارش ایسنا، «تابناک» هشت نمونه از این ترفندها را بازگو کرده که در ادامه می‌آید:

Tilt یا Askew
صفحه نخست موتور جست‌وجوی گوگل را باز کنید و یکی از کلیدواژه‌های tilt یا askew را در آن جست‌وجو کنید. خواهید دید که نتایج جست‌وجو به شکلی جالب کمی کج و مورب به شما نمایش داده خواهد شد

Zerg rush
این ترفند سرگرم‌کننده‌ای است که تا حد زیادی از بازی دیجیتالی Star Craft الهام گرفته شده است. کلیدواژه Zerg rush را در موتور جست‌وجوی گوگل وارد کنید. در این صورت O های گوگل تبدیل به بیگانگان فضایی می‌شوند که همه نتایج جست‌وجو را یک به یک می‌خورند و از بین می‌برند! این بیگانگان را با دو بار کلیک کردن روی آنها از بین ببرید.

Festivus
اگر این کلیدواژه را در موتور جست‌وجوی گوگل وارد کنید میله پرچمی را در سمت چپ تصویر مشاهده خواهید کرد. به سمت پایین صفحه Scroll کنید تا پایه این میله پرچم را نیز ببینید

Webdriver torso
وارد کردن این کلیدواژه در گوگل منجر به آن می‌شود که لوگوی گوگل در قسمت بالا و سمت چپ با مستطیل‌هایی که به شکل اتفاقی رنگ آنها تغییر می‌کند جایگزین شود.

Atari breakout
با این ترفند مخفی می‌توانید یکی از بازی‌های جذاب و قدیمی Atari را در مرورگر خود بازی کنید! برای این کار در موتور جست‌وجوی گوگل روی Images کلیک کنید و کلیدواژه Atari breakout را وارد کنید

Do a barrel roll
نکته اینکه این ترفند ممکن است در همه مرورگرها عمل نکند. برای مثال در Opera این ترفند کارگر نیست.
کلیدواژه do a barrel roll را در موتور جست‌وجوی گوگل جست‌وجو کنید و قبل از آنکه نتایج به شما نمایش داده شود، صفحه گوگل یک چرخش ۳۶۰ درجه‌ای خواهد داشت

Google in ۱۹۹۸
آیا دوست دارید بدانید که صفحه گوگل در سال ۱۹۹۸ چگونه و به چه شکلی بوده است؟ کلیدواژه Google in ۱۹۹۸ را در این موتور جست‌وجو وارد کنید و به اواخر دهه ۹۰ میلادی بروید.
برای بازگشت به زمان حاضر روی لینک Take me back to the present کلیک کنید.

Blink HTML
با وارد کردن این کلیدواژه در موتور جست‌وجوی گوگل، بعد از نشان دادن نتایج جست‌وجو، مشاهده خواهید کرد که واژه‌های Blink و HTML در نتایج جست‌وجو به شما چشمک می‌زنند.

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : ترفند مخفی سرگرم‌کننده در گوگل ,جالب,festivus, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 861 تاريخ : 2 / 5 / 1393 ساعت: 16:19

سواحل عجیب و شگفت انگیز دنیا

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : سواحل عجیب و شگفت انگیز دنیا را بشناسید,تصاویر زیبا ,ساحل شیشه ای,تابستان,دلنشین,زیبا, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 1086 تاريخ : 2 / 5 / 1393 ساعت: 16:12

دانلود موزیک پلیر ریمیکس برای اندروید

برنامه پخش موسیقی Music Player (Remix) با ویژگی‌هایی فراوانی که دارد ازجمله ویجتی که با کشیدن ظاهر می‌شود، بقیه پلیرها را خجالت زده می‌کند. این برنامه پیشرفته از ابتدا با این هدف طراحی و ساخته شده که قدرتمند و در عین حال کاربرپسند و استفاده از آن لذتبخش باشد.

ویژگی‌ها:

دکمه‌های کنترلی بزرگ برای استفاده راحت‌تر

در هر برنامه‌ای که هستید با کشیدن از پایین صفحه به بالا پخش‌کننده کوچک ظاهر می‌شود

نوتیفیکیشن هنگام اضافه شدن آهنگ جدید

لیست پخش خودکار

 

دانلود برنامه: دانلود مستقیم

حجم : ۴٫۵۳ مگابایت

پیش نیاز:اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 

تصاویری از محیط برنامه:

 

 

 

موافقم

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : دانلود موزیک پلیر Music Player (Remix) v1,5,0 برای اندروید , نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 853 تاريخ : 1 / 5 / 1393 ساعت: 18:41

رازهای آقایان را بشناسید

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : رفتار اقایان,جنجالی,لذت ج ن س ی؛عاطفه, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 869 تاريخ : 1 / 5 / 1393 ساعت: 18:33

این جملات را به خانمها بگویید تا قند تو دلشون آب شه!

مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I ...
ما را در سایت مطالب های جالب و خواندنی +دانلود OK I دنبال می کنید

برچسب : این جملات را به خانمها بگویید تا قند تو دلشون آب شه!Yعشقولانه؛بامزه, نویسنده : حمیدرضا جوکار hamid-j75 بازدید : 887 تاريخ : 1 / 5 / 1393 ساعت: 18:21

نظر سنجی

نام تیم فوتبال مورد علاقه ی شما چیست؟

خبرنامه